Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 14. ledna 2015

Deky a polštáře

Zdravím a posílám patchworkové výrobky.























































Broňa
Brona.Portesova(zavináč)seznam.cz

6 komentářů:

  1. nemám slov... jedno hezčí než druhé... šikovné ručičky máš....
    Magdaléna

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná dílka. Jsi neuvěřitelně šikovná. :-) Máš prima nápady.
    Ty deky s fotkami musely dát hromadu práce, ale je to krásná památka.

    OdpovědětVymazat
  3. Přehlídka krásy a šikovnosti. Tato tvorba nám tady chyběla.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou úžasné věci! Ty fotky jsou super věc. Nejdřív jsem myslela že to jsou ty panelové látky které jsem zahlédla na Artplanet ale pak jsem si všimla že to jsou fotky . Moc se mi líbí i ten zvěrokruh. Opravdu nádhera a já hluboce smekám!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to nádhera a ještě jednou nádhera, taky smekám a mám dotaz za kolik by byl takový polštář ?

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné, to musí být spousta hodin práce. Takové množství nádherných výrobků. Na tohle a ruličky jsem si nikdy netroufla. Neumím si ani představit tu preciznost. Hela *

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter