Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 18. ledna 2015

Miminka

posílám na stránky ŽK pár ukázek za svého háčkování.Děkuji za umístění.












Milada
mdubka(zavináč)seznam.cz

19 komentářů:

  1. Jsou moc rostomilé. Sylva

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásná! Nevěděla bych, které si vybrat :-) Hela *

    OdpovědětVymazat
  3. Dala jsi se na miminka? Jsou pěkná v těch zavinovačkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nemám žádnou specializaci, je to podle přání. Ale nedělá se na ně nijak dobře - myslím ty oblečky, jsou taková neforemná.

      Vymazat
  4. Miladko, jsou krásná a něžná. Připomněla jsi mé dětství, kdy jsem šila a háčkovala na takové malinkaté panenky. Ještě je mám i s oblečky schované v kufírku. A to je už doba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za pěkný komentář. Víš, že já jsem si kdysi na panenky především šila, teď dávám přednost háčkování. Na ty úplně malé panenky ani nepletu - mám to takové neforemné a dírkaté tam, kde nechci.

      Vymazat
  5. Miladko,ty jsi úžasná! Miminka jsou roztomilá,já bych je brala všechna :-)No, ale řeknu ti,to musela být opravdu nimravá práce,že? :-) Všechna jsou roztomilá a nádherná! Holt to s háčkem umíš! :-) :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Ali, děkuji za tu spoustu milých slov.Přiznám se, že nimravá práce to fakt byla, ale zase mě to (jako každé háčkování) hodně bavilo.Však víš, že je to můj relax.Už mám hotovou další sadu , tentokrát to budou trošku větší panenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miladko,už se na ně těším:-) určitě bude zase co obdivovat :-) Alena

      Vymazat
  7. Miládko, paráda, jedno miminko hezčí než to druhé....
    Magdaléna

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera, moc se mi líbí..................Marta

    OdpovědětVymazat
  9. Miládko, to je opět nádhera. To musela být piplačka taková malinká miminka. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  10. Ivi, děkuji za pochvalu. Teď šatím 53 panenek, z toho asi 20 miminek, k tomu "oblečení" kolébky a miniaturní postýlky.Milada

    OdpovědětVymazat
  11. Miladko, zdravím tě a omlouvám se za opožděnou návštěvu. Už jsem si uložila novou adresu ŽK.
    Miminka jsou kouzelná, ale nedovedu si představit háčkování na tak mrňavé panenky. Ty jsi fakt hvězda, je to nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za pochvalu. Teď tady mám několik ještě menších panenek. I tato nimravá práce je pro mne relax. Milada

      Vymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter