Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 21. ledna 2015

Paličkami i jehlicemi

Zdravím všechny šikulky. Po spoustě let jsem oprášila paličky a dceři na přání upletla čepici, když má prý přijít opravdová zima :-)  . Fotka mi vyšla moc do fialova, ve skutečnosti je víc černá.



Hela*
HelenaHela(zavináč)seznam.cz

4 komentáře:

  1. Helenko, tak to paličkování je fakt mistrovské dílo...Milada

    OdpovědětVymazat
  2. Obojí je krásné. Hlavně paličkování se mi líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty už Heli paličkuješ? Já se chystám oprášit to málo, co jsem se naučila, ale nevím, nevím, jestli to půjde. Myslíš, že tu čepici letos užiješ? S tou zimou to vypadá bledě.

    OdpovědětVymazat
  4. Vodnář je můj od sestřičky k narozeninám - Evina

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter