Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 2. února 2015

Korálky a čepice

Zdravím všechna děvčata a posílám pár drobností.












Hela*
HelenaHela(zavináč)seznam.cz

6 komentářů:

  1. Nejvíc se mně líbí srdíčko, ale chválím všechno. Milada

    OdpovědětVymazat
  2. Ségra ty jedeš :-D - Evina

    OdpovědětVymazat
  3. To první srdíčko je moc hezké! Jinak ti to jde pěkně!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno je moc pěkné, nejvíc se mi líbí srdíčko. Marta

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi hlavně barevný točený náhrdelník pod čepicí, jenže na něj mám asi příliš silný krk.

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna včera jsem viděla v knize, jak se takový stáčený korálový náhrdelník (pod čepicí) dělá pomocí šablony a je to docela piplačka:-) Je hezký, ale nejvíc se mi líbilo to úplně první srdíčko :-)

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter