Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 1. března 2015

Jarní quilling

Ahoj,
zdravím děvčata a posílám pár "vlaštovek" ode mě z quilingu na Velikonoce, manžel pochopitelně asistuje.Ty malé krabičky jsou na prstýnek apod.




Zdraví Sylva
kaktusarka1(zavináč)seznam.cz

6 komentářů:

  1. Zase jedna dovednost, která je mně nedostupná...Milada

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc krásná technika, po které už nějakou dobu pokukuji. Dokonce jsem si koupila i knížku s návody. Toto tvoření je možné spojit i s pletením z papírových ruliček. Vše by bylo, jen ten čas chybí.
    Já si vybírám ty kytičky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je hodně zajímavé co se mi taky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sylvo,opet nova technika :-)) A jako vzdy krasne sladene barvy a precizni provedeni! Uz asi jina nebudes :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Taky další technika, kterou neumím - paráda Evina

    OdpovědětVymazat
  6. Je vůbec nějaká technika kterou neumíš ? Moc pěkné. Julča

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter