Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 13. května 2015

Dárky pro vnoučata

Ahoj všem tvořilkám,

od minulého úterý jsem potřetí babičkou a pro našeho Šimonka jsem vytvořila tohle letadýlko z plenek a dalších "důležitých" věcí. Křídlo mi sice dalo trochu zabrat a strávila jsem nad ním nejvíc času, ale povedlo se.


Posílám na ukázku i dárkový nočník, který jsem dělala v roce 2007 pro Kubíka, a plenkový dort pro Terezku v roce 2010.







Mira
jmirka(zavináč)atlas.cz

6 komentářů:

  1. Moc pěkné dárky pro vnoučátka. Milada

    OdpovědětVymazat
  2. Velké blahopřání a jsi jako vždy nápaditá šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky pro vnoučátka si šikovná Graža.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji.Jedno hezčí než druhé,pěkné nápady.Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou bezva užitečné dárky.Hezkýýý!!!
    Elina

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter