Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 3. května 2015

Troška pletení

Zdravím všechny šikovné ručičky.
Posílám na ukázku dva výtvory. Vázu z pedigu, kterou dělala moje dcera a já jsem dělala pro neteř a její dva kluky ponožky na čtyřech jehlicích. Včera jsem na procházce nafotila fialky. Přišla jsem na takové místo, kde jich bylo strašně moc. Škoda, že už nevoněly. Říká se, že voní do první bouřky. Ta už tady byla. Mějte se moc hezky a vytvářejte nové výrobky, aby bylo na co koukat. Zítra nám začíná nejkrásnější měsíc v roce - Máj lásky čas.








Dana
jardana(zavináč)seznam.cz

5 komentářů:

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter