Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 6. července 2015

Dečky a kabelka

Docela úspěšně pokračuju v kurzech paličkování. Tak jsem se pustila do něčeho většího - dečky o průměru cca 15 cm. Jsou obě paličkované podle stejného podvinku, ale každá má trošku jiný vzor.



Kromě toho jsem si už dávno chtěla zkusit háčkovanou kabelku. A takhle to dopadlo. Pokud byste chtěli návod, najdete ho na mém soukromém blogu.



Hezké léto!
Jitka S.
jitka.stepankova(zavináč)seznam.cz

3 komentáře:

  1. Upaličkovaná dečka je pěkná, ale praktičtější je "žebradlo", říkalo se takovým taškám, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny výtvory jsem obdivovala už na Tvém blogu, jsou to moc pěkná dílka. Milada

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jituš tak Ty se učíš paličkovat to je super moc hezká dečka, musím kouknout na Tvůj blog, jsem teď na dovolené tak nebude zatím žáden příspěvek, ale něco tady určitě budu kutit moje ručičky nesmí zahálet Graža.

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter